Багато споживачів, які вже визначилися з ідеєю придбання секційних гаражних воріт, далеко не завжди мають повну інформацію про конкретних деталях. А, між тим, виробники пред’являють до отворів, на які вони будуть встановлюватися, певні вимоги. У даній статті ми розглянемо всі тонкощі підготовки прорізів під гаражні ворота, що допоможе вам зорієнтуватися і уникнути технічних помилок і переплат за непотрібні деталі.
Перш за все, необхідно пам’ятати, що гаражні ворота кріпляться до внутрішньої поверхні прорізів. Необхідно приділити увагу насамперед трьох зонах кріплення. Одна із зон – це зона наплічники, на ній повинні розташовуватися вертикальні напрямні (треки). Ширина таких напрямних у багатьох воріт в межах 80-90мм, отвори для кріплення повинні бути по центру направляючої осі. Таким чином, по ширині заплічників повинні бути більше, ніж треки. Для зручного кріплення конструкції оптимальна ширина повинна бути як мінімум 120мм. На відстані ж 45 мм від краю стінка повинна володіти жорсткої несучої структурою. Там не повинен знаходитися утеплювальний шар, і вона не повинна бути оброблена штукатуркою, наприклад.
Інший зоною, яка має не менш важливе значення, є перемичка. На ній повинен розташовуватися торсіонний вал з пружинами кочення, шина двигуна і також барабани з тросами. Якщо це звичайні автоматичні ворота, то, як правило, довжина такої перемички повинна бути не менше 240мм. І ця перемичка повинна бути несучою підставою. Висота такої перемички повинна враховуватися протягом всієї довжини горизонтальних напрямних і двигуна з шиною переміщення в глибину отвору гаража, а не тільки в місці кріплення торсіонного валу.
Якщо ви вже знаєте, який торгової марки буде конструкція і якого типу будуть ваші гаражні ворота, то компанія, в якій ви будете купувати їх, підкаже вам, яким повинен бути мінімальний розмір перемички. Якісні секційні гаражні ворота можна придбати в інтернет-магазині rollety-ua.com.ua.
Важливий нюанс, на який варто звернути увагу, – під обробкою перемички не повинна бути присутнім кабельна проводка та інші комунікації. Найвідповідальніший момент при кріпленні перемички і заплічників полягає в тому, що обидва вони повинні знаходитися в єдиній площині один з одним. А якщо якісь відхилення і з’являться по горизонталі або вертикалі, то вони не повинні бути більш ніж 5мм на погонний метр.
Третя і остання зона, яка використовується при кріпленні конструкції і гаражної автоматики, це перекриття стельові. Стельове перекриття важливо, саме тому що на ньому закріплюються горизонтальні треки, які повинні утримувати вагу полотна воріт у відкритому стані, і ще двигун з шиною переміщення. З’єднання, на якому розміщуються горизонтальні треки і сам електропривод, має фіксуватися саме в певних точках на стелі гаража. Оптимальним варіантом буде, якщо перекриття стелі буде з бетонної плити. Адже тоді всю площу прикріплення гаражних воріт становитиме міцно несе підставу. Однак, не завжди перекриття в гаражному приміщенні зроблені з бетону. Перекриття можуть бути зроблені з опор, які не потрапляють в зони кріплення горизонтальних треків. Або дах приміщення може бути не плоскою, а що йде вгору, що не дозволить зафіксувати кріплення на стелі.
Однак, засмучуватися з цього приводу не варто. Відмінним виходом в такій ситуації буде установка і закріплення поперек стін гаражного приміщення несучих балок з міцного металевого профілю. Товщина цих балок буде залежати від ваги гаражних воріт і безпосередньо ширини прорізу. Перша балка повинна розташовуватися на відстані близько 800мм від краю внутрішнього отвору і в глибину гаража. Іншу балку слід розташувати на відстані рівному сумі висоти гаражного отвору і 300мм. Ці опори і складуть місця з’єднання для воріт гаража. Місце для кріплення балки автоматики буде визначатися в залежності від марки електродвигуна. Цей нюанс потрібно уточнювати у фахівців компанії, так як місця закріплення до балок у різних типів електродвигунів різні